22 Eylül 2014 Pazartesi

KIZLARI ETKİLEYİCİ İLTİFAT SÖZLERİ

iltifat sözleri, kızlara iltifat sözleri, kızları etkileyici iltifat sözleri, en güzel iltifat sözleri, kızlar için iltifat sözleri, kısa iltifat sözleri, kızları aşık edici iltifat sözleri, kızlara güzel iltifat sözleri,sevgiliye iltifat etme sözleri,iltifat mesajları,iltifat etme mesajları, kısa iltifat mesajları

KIZLARI ETKİLEYEN İLTİFAT SÖZLERİ

O Gülüşündeki Gamze Olmak İsterim Güzelliğine Güzellik Katmak İcin..

Hadi evet de bana evet de kalbime açtım ellerimi kalbimi bekliyorum o sıcacık sevgini..

Dünyanın 7 harikası da neymiş sen onun gülüşünü gördünmü hiç.

Saclarinin 1 Teli Olmak İsterdim Hep Yaninda Kalmak İcin.

Hayatımda bir ilksin aşkım ilk defa aşık oldum hayatımı verdim sana şimdi seninle yaşıyorum bu dünyada.

Bir kadın hem güzeIIiğinin farkında oIup hem de mütevazi kalabiliyorsa, güzeI bir kadından önce güzel bir insandır.

Simdi Uzaklarda Olsanda Hayalin Yetiyor Bana Bir Gun Geliceksin Yanima Ozaman Baslayacagim Yasamaya..

İzliyorum seni gizlice hayranım o bakışlarına gülüşün zaten bambaşka sevdiğim..

YıIdızIar güzeI oIdukIarı kadar kıskançtırIar da kendiIerinden bir güzelini gördükIerinde hemen kayboIurIar bu gece de hiç yıIdız yok gaIiba seni gördüIer.

Seni Ozledigim Kadar Kimseyi Ozlemedim Gecelerim Kiskanir Oldu Artik Sana Cektigim Hasreti Biricigim..

Saçlarının kokusuna alıştım bebeğim sen benim cennetimsin ancak bundan sonra sen benim cehennemim olursun bunu unutma gülüm !

Ne Nefes AImak YAşamakTır Nede Nefessiz Kalmak ÖlmekTir Yaşamak Senin Gibi GüzeI Bir İnsanın YüreğinDe vAr OlmakTır...

Bir Gece Ay Bana Sordu ‘neden Seni Aglatan Bir Kizla Berabersin? Aya Baktim Ve Dedimki’ Sen Hic Gokyuzunden Vazgecebilirmisin.

Şafak vakti yağan çiğ tanesi kadar masum gün batımında denizlerden esen rüzgar kadar çılgın ve okyanusun derinliklerindeki inci taneleri kadar özelsin aşkım .

Dünyadaki herhangi birisin, herhangi biri için sen dünyasın.

Birine Verilecek Deger,ugruna Feda Edilebileceklerle Olculebiliyorsa Ac Gozlerini Etrafina Bak.gordugun Herseyi Feda Edebilirim.ama Sakin Aynaya Bakma.

Sarı saçların güneşin ışığıyla birleşince saf altın gibisin aşkım güzel gözlerinle bana bakınca hayata başlıyorum o anda..

Her anne tatIı evIat doğurur ama senin annen cidden abartmış :)

Seni Cok Ozledim. Seni Her Ozledigimde Kalbime Bir Yildiz Cizdim. Seni Ne Kadar Ozledigimi Bilmek İstermisin? Sayende Bir Gokyuzune Sahibim Canim!!

Sen bir erkeğin isteyip de elde edemediği varlıksın! Sen yalan dünyaya gönderilmiş tek gerçeğimsin aşkım.

Sen bir pınarsın, içilen ama kanılmayan, seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, varlığına doyulmayan, yokluğuna dayanılmayan

Seni dünyanın en güzel 9. Harikası seçiyorum :)

Seni ilk gördüğümde hayattan zevk almayı öğrendim, elini tutunca kalbimin atışını hissettim sözlerinle gülmeyi öğrendim aşkım!

Seni özlediğim kadar kimseyi özlemedim gecelerim kıskanır oldu artık sana çektiğim hasreti biriciğim..

Seni seçti bu yürek gözlerine hapsoldu bu yürek gülüşünle hayat buldu bu beden bebeğim!
Disqus Comments