20 Şubat 2015 Cuma

SEVGİLİYE SÖYLENECEK ÇOK GÜZEL SÖZLER, MESAJLAR

SEVGİLİYE SÖYLENECEK ÇOK GÜZEL SÖZLER, MESAJLAR

İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi hepsi parlıyordu hepsi gökteydi. Ama ben seni güneşi seçtim bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim?

Bütün mevsimleri bir günde bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle… Bir tutam sevinç bir tutam umut ve bir tutam mutluluk gönderiyorum sana.

Mevsimlerden sonbahardayım, senin yüzünden. Dünyadaki herkes için herhangi biri ama herhangi biri için dünyalara değersin.

Yağmurlu bir sabaha uyanmak.Şehir ,işte şehir gülüm.Bütün çatılarında sen bulutu dolaşan.Sırlı ve ulvi bir geceden çıkmış savaşçı gibiyim şimdi.Bu tenhalık ve sessizlik ürkütüyor beni.Çünkü kulaklarımda çınlıyor sesin.Sesin ki, sesinle şekilleniyor yokluk içinde varlık, varlık içinde yokluk...

Bir gül olmak isterdim! Neden mi? Beni koparıp kokladığında vücudunun derinliklerine girip bir daha oradan çıkmamak için?

Seni bulmaktan çok aramak isterim! Seni sevmeden önce anlamak isterim! Seni bir ömür boyu bitirmek değil de sana hep yeniden başlamak isterim.

Hani gözler vardır sözleri anlatır hani sözler vardır gözleri anlatır bir de aşk vardır seni anlatır…

Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve sadakat kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü yanağını uzat.

Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri uçurumdan attım sessizliği haber saldım rüzgarlara fısıldasınlar kulağına seni ne kadar çok özlediğimi…

Sana doğru bir kelebek uçurdum dağları denizleri aştı seni buldu yanağına ufacık bir öpücük kondurdu. Hissettin mi?

Ne zaman gelirsen gel başıma taç olursun. Sen benim eski değil  eskimeyen dostumsun…

Ya Sözlerin Aklımda Ya Da Aklım Adında Ya Hayalin Karşımda Ya Da Sesin Kulağımda Ya Ben Çıldırıyorum Ya da Çok Özlüyorum Ya Özlemek Çok Güzel Yada Özlenen Çok ÖZEL…

Sözlerin büyük yüreğin küçük! Hataların yanlışların çok doğruların yok! Bir şeyleri göklere çıkartıp mutluyum sanıyorsun..Kendine göre şanslı bana göreyse zavallısın!

Bir çocuk gibi koşuyorum ardından.Bir çocuk gibi heyecanla ve beklentilerimi,arzularını sana çevirerek.Sarı kurdelaları çamura bulanmış bir kız çocuğu gibi hüzünleniyorum sensizliğinde günün.gözlerime bak ve yardım et bana yarınlara çıkabilmem için...

İçinde öyle bir umut taşı ki onu senden kimse alamasın.gözlerin hep gülsün.onuda kalbinde öyle bir sakla ki gerçekten isteyen bulsun.

Yaşamak özlemsiz özlem sevgisiz sevgi sensiz olmaz.. Unutma gülüm sevmek daima beraber olmak değildir sen yokken bile seninle olabilmektir..

Dertlerin kum tanesi kadar küçük sevinçlerin nisan yağmurları kadar bol olsun ve öylesine mutlu ol ki gözünden akan yaşlar değerini bilmeyenlere sadakan olsun..

Birlikte yaşayabileceğin biriyle değil, onsuz yaşayamayacağın biriyle ol. Gelip boşluk dolduranlardan değil, gittiğinde yeri dolmayanlardan olsun.

Disqus Comments