9 Eylül 2014 Salı

KIZLARI KISKANDIRACAK SÖZLER

kızları kıskandırıcı sözler, kızları kıskandırma sözleri, kızları kıskandıracak sözler, kızlara kıskandıma sözleri, kızları kıskandırma mesajları, kızları kıskandıracak mesajlar, kızları kıskandırıcı mesajlar,en kıskandırıcı sözler, kızları en çok kıskandıracak sözler, kızları kıskandırmak için sözler, kısa kıskandırma sözleri, kıskandırma sözleri,en harika kıskandırıcı sözler, en harika kıskandırma sözleri

Hayatında hiçbirşey yolunda gitmiyorsa öncelikle sorgulaman gereken Kişi sensin.Birilerini kıskanacağına kendin gibi olmayı denesene..

Bu saatten sonra uğraşmam dünümle ve dünümdekilerle, ben yarına bakarım yanımdakilerle!

Beni sevmeyenlerle ilgilenmiyorum , Çünkü beni sevenlerle meşgulüm.

Şimdi şuracıkta 'ölüyorum' desen koşarım. İki paket çekirdek alıp öyle gelirim, malum; Kaçmaz bu gösteri!

Seninle aynı yerde olmayı bırak senle aynı havayı soluduğum için pişmanım.

Aşk yürek ister, senlik bir durum yok yani rahat ol!

Yanıma yakışmayacaksan çevremede burnunu sokma.

Yanımda bir kişilik yer var ama o kişilik sende yok.

Tebrikler, teknolojinin sınırlarını zorlamışsın; çıplak gözle gördüğüm ilk 3 boyutlu adisin!

Bir kadının gözyaşının akmasına sadece soğan değil, bir ‘hıyar’ da neden olabilir.

Moralim çok bozuk; şu seni seviyorumlu fıkranı anlat da gülelim birazcık.

Hayatımızdan çekip gidenlere bir çift sözüm var. Yürüyüşünüz çok hoş lan.

Bakma bana öyle bakma bir bakışta tanıyamazsın ki artık karşında eski ben yok

Önüne gelenle aşk yaşayan doyumsuz yaratıklar! Bırakın bu Nasrettin Hoca'nın 'ya tutarsa' stratejisini. Sütü bozuk olanın, mayası tutmaz!

Kızım abartı senin neyine, beynin sahip senin abartı genine, beni çöpe atmak senin ne haddine! Sen zaten çöptesin bari beni çekme.

Ne oldu o kadar trip atıp tuttun, bak yine son noktayı ben koydum.

Yok efendim ciddi bir ilişkiye hazır değilmiş, insanlıkta sana hazır değildi ama bak idare ediyoruz.

Bu kadar hızlı kaçacağını bilseydim; Veliefendide sana oynardım be sevgili!

Herkese layık olduğu değeri vereceksin,

Bir köpeğim vardı beni sever sayardı birde sevgilim vardı köpeğim kadar olamadı.

Çok talibim var diyenler; Sevinmeyin! Ucuz malın alıcısı çoktur.

Ateş olsan ne olur ben su olduktan sonra seni söndürürüm.

Bana kalbimdesin deme; Bilirsin ki kalabalık yerleri sevmem.!

Beni anlayan anlar, anlamayan gider kumda oynar!

Varlığı yetersiz olanın, yokluğu kayıp değildir!

Bakma bana öyle bakma bir bakışta tanıyamazsın ki artık karşında eski ben yok

Benimde güldüğüm zamanlar çok oldu ve gülüşlerim bazılarına fazlasıyla koydu!


Disqus Comments