22 Eylül 2014 Pazartesi

EN GÜZEL NAZIM HİKMET SÖZLERİ

nazım hikmet sözleri, en güzel nazım hikmet sözleri, kısa nazım hikmet szöleri, sevgiliye güzel sözler, nazım hikmet, nazım hikmet aşk sözleri, nazıım hikmet güzel sözler, nazım hikmetin en güzel sözleri, nazım hikmet memleket sözleri, nazım hikmete ait sözler, nazım hikmet ran sözleri 

EN GÜZEL NAZIM HİKMET RAN SÖZLERİ

Pişman değilim yaşadıklarımdan, Öfkem belki de yaşayamadıklarımdan…

Kimselere anlatamadım. Kendime bile, ola ki ağzımdan kaçırır, bir daha tutamam seni.

Bu sarı sıcaklarda seni düşünüyorum..Seni düşünüp yalnızlığımı soyunuyorum, biraz da ölüme benzeyen yalnızlığımı

Aşk, bazen gitmekle kalmak arasında verdiğin en büyük savaştır. Sevmeyenin aklı, gerçekten sevenin kalbi kazanır bu savaşı.

Ne kötüdür insanın aklıyla yüreği arasında çaresiz kalması. Ne kötüdür ona an kadar yakın, bir asır kadar uzak olması!

Bir gün gelecek ansızın gelecek bir gün, ayak izlerimin ağırlığını duyacaksın içinde, uzaklaşan ayak izlerimin

Bence Sen De Şimdi Herkes Gibisin.

Yalnızlık insana çok şey öğretirmiş. Ama sen gitme, ben cahil kalayım.

En güzel deniz; henüz gidilmemiş olanıdır. En güzel günlerimiz; henüz yaşamadıklarımız. Ve sana söylemek istediğim en güzel söz; henüz söylememiş olduğum sözdür...

Biz başka severdik. O yüzden başka sevemedik.

Yolunu beklerken daha dün gece, kaçıyorum bugün senden gizlice. Kalbime baktım da işte iyice; anladım ki sen de herkes gibisin!

Kim bilir.. Masalınızın kahramanı, başka bir hikayede figüran olmaya gitmiştir belki de..

İnsαn birisiyle yαşlαnmαlı, Birisi yüzünden değil!

Ve bir gün ekler Nazım Hikmet mektubunun sonuna; herkese selam sana “HASRET”

Evet, vatan hainiyim, siz vatanperverseniz, siz yurtseverseniz, ben yurt hainiyim, ben vatan hainiyim.

Yaşamak ümitli bir iştir, sevgilim.Yaşamak: Seni sevmek gibi ciddi bir iştir.

Yapraklara dallara, yeşillere, allara, nice nice yıllara gülüm, nice nice yıllara. Yaprak dala, al yeşile yaraşır, gayri bundan böyle vermem seni ellere.

Ne ben Sezarım, ne de sen Brütüssün...Ne ben sana kızarım ne de zatın zahmet edip bana küssün..Artık seninle biz, düşman bile değiliz..

Yürekli bir kadının başı, yüreksiz bir erkeğin omuzuna ağır gelir!

Kelebek misalidir aşk; anlamayana ömrü günlük, anlayana bir ömürlük!

Sorma bana ne kadar seviyorsun diye ! O kadar işte! Tavanı kadar sokağın, ve dibi kadar cehennemin.

O bensizliği göze aldıysa, Ben onsuzluktan birşey kaybetmem.

Pişman değilim! Sadece dön bak arkana; ne için, nelerden vazgeçtin? Neler dururken, sen neyi seçtin.

Bir gülüşün ateşiyle yakmasını biliriz ölümün önünde sigaramızı.

Cebimde yoktu ! Yüreğimden verdim.

Büyük bir hayal kırıklığı yaşayıp ben artık kimseyi sevemem deme! Unutma ki, en güzel çiçekler mezarlıklarda yetişir.

Dost uğrunda ölmek kolay, fakat uğrunda ölünecek dostu bulmak zordur.

Sen yanmasan, ben yanmasam, biz yanmasak nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa.

Bir gün bensizlik çalar kapını. Benli dünleri düşünür, avunursun. Sanma ki yalanlar içinde, ben gibi bir doğru bulursun.

Benim kelime hazinem çok geniştir, derdim. Senin bir kelimene yetemedim; git, ne demekti sevgilim?

Aşkın bu denli sıradan olmadığına inanıyorum ben. Önce sıradanları yaşayacaksın ki, gerçek olanı anlayabilesin.

Yani, öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile, mesela, zeytin dikeceksin. Hem de öyle çocuklara falan kalır diye değil, ölmekten korktuğun halde ölüme inanmadığın için.

Belki ben sana sevmeyi öğretemem, ama sen de bana, unutmayı öğretmezsin. Belki ben sana kavuşmayı öğretemem, ama sen de bana, ayrılığı öğretemezsin.

Seni seviyorum, ama nasıl, avuçlarımda camdan bir şey gibi kalbimi sıkıp parmaklarımı kanatarak kırasıya, çıldırasıya.

Bir meltem olacak rüzgârım dahi kalmadı benim. Dağlara çarptım her esişimde. Yollara küfrettim her gidişinde.
Disqus Comments