19 Eylül 2014 Cuma

FATİH HARBİYE GÜZEL SÖZLER

fatih harbiye güzel sözler, fatih harbiye dizisindeki güzel sözler, fatih harbiye dizisinde çalan şarkılardan güzel sözler, en güzel fatih harbiye sözleri, fatih harbiye dizisinde geçen güzel sözler, dizilerde geçen güzel sözler, güzel sözler, macitin nerimana söylediği güzel sözler, dizi sözleri

FATİH HARBİYE DİZİSİ GÜZEL SÖZLER

Aşkın bir güneş gibi doğuyor karanlığa,anılar damarlarımdan akıyor ruhuma...

Bana sensiz içtiğim su bile yalan şimdi. Sen deli ben sana deli. Beni yalnız bırakma sen bile bilemezsin ne kadar tutkunum sana...   

Ördü kadar ağlarını kırdı yine kollarımı aşk, bir canım var al senin olsun...

Başkası yok senin gibi hayat gibi rüzgar gibi, başkası yok herşeyimi böylesine saran

Bir masal anlatmıştım sonu mutlu bitiyor bütün ömrü boyunca yalnız beni seviyor. 

Bir gün çıkıp gel uzak yollardan, benim can yaramı sarmak için,çünkü bir nefeski aşk sana benzer

Gözlerine inanmıştım, sözünü aşk saymıştım. Senide benim gibi sanarak aldanmıştım.

Bir ömürlüğüm yüz görümlüğüm, sensiz çok güçsüz çok hüzünlüyüm. Şevkatin olsun birazcık dokun tenime son sözüm olsun ne olur sen yazıl ömrüme.

Bak gözlerime gidelim uzaklara dokun kal yanımda uzanalım yanyana....

Sen geldin bahar geldi bundan sonra kalbim hep senin için çarpacak. Gözlerinde uyanıp sensiz geçen yılların acısını çıkaracak. 

Gökte parlayan ay kahpe, incinen söz çölde, ışıldayan su sana benzer...

Ben sende tutuklu kaldım, kendi hayatımdan çaldım. Yedi cihan dolandım banamısın demiyor.

Kaldırıp attığım aşk defterinden anılar faslından kalansın artık. Yerin yok düşlerim hayallerimde sen eksik kalansın yalansın artık.

Girerse bak birgün araya mesafeler. Bakacağım yıldızlara ışıldarken senin gibi, anılar damarlarımdan akıyor ruhuma.

Ah yüreğim yüreğim şimdi sana nedeyim gözümde büyür hayat hem ağlar hem giderim. 

Elini hiç bırakmayacağım demek kolay. Zor olan ne biliyormusun. Bir kere tuttunmu elini gerçekten bırakmamak.

Tutamadığım ellerin yamurum olsun sarıpta doyamadım. Öpemedim saçların baharım olsun sevdipte kanamadım.

 

Beyaz bulutlar geçiyor üstümüzden yaşayan herşey sende çiçek açmış. Boşuna beklemişim bunca zaman yaşadığım herşeyin bir nedeni varmış. Beklemediğim bir anda girdin hayatıma sana sarıldığım gibi sarıl bana... 
Disqus Comments