19 Eylül 2014 Cuma

KAPAK SÖZLER, 2014 KAPAK MESAJLAR, EN GÜZEL KAPAK LAFLAR

KAPAK SÖZLER


Birbirinden güzel kapak sözleri sizler için derledik. Siz de yorum bölümünden kapak sözlere örnek verebilir, beğendiğiniz kapak sözleri paylaşabilirsiniz...

Ciddiysen sonuna kadar varım ama dalgaysan iyi sörf yaparım :))

Kardan Adamın Kralığı Güneş Çıkına Kadardır...

Bazı insanlar var ki, demir paradan bile bozuk.

AŞK pencereye benzer, fazla açarsan havanı alırsın...

Buralarda yokluğun çok beli oluyor canım, İnan yediğim salata da bile seni arıyorum, Bir hıyarın yokluğu bu kadar mı belli olur...

Seni unutacağımı sanıyorsan yanılıyorsun, Çünkü her köpek havladığında seni hatırlayacağım..

Her insan huzur verir! Kimileri gelince… kimileri de gidince…

Tam unuttum dersin manav bağırır, Hıyar Bir Lira...

Değer verdim yeteri kadar artık herkes ederi kadar.

Benden sonra gelen beni sana belki unutturur..! Ama unutma hayat insana tükürdüğünü yalamaz yutturur...

Beni üç kuruşa satanı ben beleş veririm...

Böyle sevimli Konuştuğuma bakma, öyle bir laf sokarım ki sezaryenle bile aldıramazsın!!!!

Karakter parayla satılsaydı eğer hediye alırdım bazılarına...

Parçaları kaybolmuş puzzle gibi artık insanlar. Kiminin kalbi, kiminin ruhu, kiminin bir beyni yok.

Al her şey senin olsun, al hepsini gözün doysun. Şimdi başka ellerdeyim, buda sana kapak olsun.

Laf sokmaya kalkma kapak olursun, uğraşma etiket olursun, yavşama köpek olursun insan ol belki yanımda yer bulursun!

Ne güzel söylemiş şair; Mutluluğu benimle bulan benimdir, gerisi misafir…

Eskiden senin için her şey yapmaya hazır olan ben artık senin için kılımı kıpırdatmam.

Benim adım ezanla başladı selayla biter, isteyene değil alayına gider!

Benle uğraşma kapak olursun, fazla suskun kalma kudurursun, fazla kendini bir şey sanma yoksa yalan olursun…

Benden gittiysen bir daha geri gelme. Çünkü verilen mal geri alınmaz!!

Unutmak beni yormaz da unutulmak sana koymaz mı be gülüm...

Çok şey bilmene gerek yok, haddini bil yeter...

Kaldır kadehini bebeğim, varsa şerefine, yoksa giderine...

İnsanların etiket olduğu yerde ben fiyat belirlerim.

Gidenin arkasından nokta koy ki gelen büyük harfle başlasın.

Varlığımda değerimi bilmeyene yokluğum KAPAK OLSUN.

Ölümden sonra bile hayat varken, sen kimsin ki gittikten sonra hayat dursun!

Avucum kadar yüreği olmayan insanların, kolum kadar dili var.

Ben tren gibi geçerim sen de arkamdan bakarsın öküz gibi...

Belki senin gerizekalı olduğuna inanacak kadar zekiyimdir ?

Konuşurken yüzüme bak dedi. Hangisine bakacağımı şaşırdım..

Senin gibi olmak vardı, ama Allah beni İNSAN olarak yarattı..

Şu hayatta öyle insanlar tanıdım ki, karakter tahlili yaptırsalar o bile negatif çıkar..

- Baba dünyanın en iyi çocuğuna sahip olmak nasıl bir duygu?
- Ben nerden bileyim git babaannene sor..

Seni başkasıyla paylaşacağıma hediye ederim daha iyi...

Çay ateşte adam sevdada demlenir.

İşi bitenin GİDİŞİNEMİ söveyim; yoksa işi düşenin GELİŞİNEMİ...

Pes etmek tarzım değil ama, sen savaşmaya değmezsin..

Adam olmayana düşman bile olmam.

Saymakla bitmeyen tek şey senin aşkların benim ise hayatım.

Ağlarken yanımda olmayanlar gülerken gölge yapmasınlar...

Gölgene lafım yok, oda seni adam sanıp peşinden geliyor

Benim yol verdiğim yerde beni geçemezsin..

Hani derdin ya "yer yüzündeki hiç bir varlık beni senden ayıramaz". Ya çok merak ediyorum yeni sevgilin Uzaylı mı?

Gözler yalan söylemez. Geçen günler geriye gelmez.

Eğer benimle herhangi birinin arasında seçim yapmakta zorlanıyorsan; onu seç. Çünkü ben bir seçenek değilim.

Aşk'ın "kürtajı" yoktur sevgili...Bakamayacağın "aşka" gebe kalmayacaksın!

Aldattıktan sonra köpekler gibi pişmanım deyip, geri dönen sevgiliye, kalp değil bir parça kemik verilir..

Hava atmaya çalışma havamla boğulursun..

Ara sıra kullan o beynini, yan etkisi yokmuş.

Sen bir çiçeksin derler...Koklayıp koklayıp giderler...

Kelle kesildikten sonra saçların ardından ağlanır mı?

Balın varsa, sineğin bol olur...

Allah'ım senden fazla bir beklentim yok sadece insan olanları hayatıma sok.
koyucu sözler, kapak sözler, 2014 koyucu sözler, en güzel kapak sözler, en güzel kapak laflar, en itici kapak sözler, eski sevgiliye kapak sözler, eski sevgili için kapak sözler, sevgiliye kapak laflar 2014 facebook, twitter kapak sözler, facebook kapak sözler, kısa kapak sözler, kısa kapak mesajlar, en güzel kapak mesajlar
Disqus Comments