19 Eylül 2014 Cuma

MEDCEZİR GÜZEL SÖZLER

medcezir güzel sözler, medcezir dizisindeki güzel sözler, medcezir dizisinde çalan şarkılardan güzel sözler, en güzel medcezir sözleri,medcezir dizisinde geçen güzel sözler, dizilerde geçen güzel sözler, güzel sözler, yamanın miraya söylediği güzel sözler

MEDCEZİR DİZİSİ GÜZEL SÖZLER

Sevdiim seni bir kere başkasını sevmem, deli diyorlar bana desinler  değişemem...

Selamlar olsun,şerefine kalksın bütün kadehler.Selamlar olsun ,çok yaşasın yaşasın, yaşasın hep yenilenenler.

Sevgi anlaşmak değildir. Nedensizde sevilir. Bazen küçük bir an için ömür bile verilir..

Öyle güzel şeyler söyle kulağımda hep sen bilsen sensiz olmuyor.Böyle geçer mi bu günler akıldayken dünler güller artık güzel kokmuyor.

Madem ki istiyorsun öyleyse durma git.Beni düşünme rahat ol yalnız kalabilirim,sende bilirsin hiç bir acı sonsuza dek sürmez...

O gün, sakin hayatımıza bir bomba gibi düştü... ve ogünden sonra hiçbirşey eskisi gibi olmadı.

Eller günahkar, diller günahkar, bir çağ yangını bu bütün dünya günahkar. Masum Değiliz Hiç Birimiz.

Sen beni tanımazsın bilirimde söylemem. Sen beni uzak sanırsın severim söz dinlemem. Ah bu ben kendim nerelere koysam saklansam bir yerlerde gizlice ağlasam.

İçim yanar içim kanarda İSYAAAANNNN geriye bir avuç yalan, beni bu dertlere sen attında gittin ya kafam hepp dumanlı.

Hayatta en zor olan bir insanı tanımak kabul etmek huylarını değişmeden bir olmak.

Git…Git…Gitme dur ne olursun.Gitme kal yalan söyledim,doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim.Aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var,gitme dur daha şimdiden deliler gibi ÖZLEDİM.

Sende yaz yaz yaz bir kenara yaz bütün sözlerimi. Yanılırsam çık karşıma göster kendini... Belki zamanla teker teker silinirler aklımdan, anlarsın ki boşuna geçmiş onca zaman

Sen beni boşuna hiç kalbinin oralara koyma, kollarını bana sarma kalamam oralarda...

Yalnızken neler yaşar iki insan, tek tek göz göze dokunur ya can. Bilemezsin nasılda akıp geçer zaman. Hele sayılıysa vakit kısıtlıysa.

Zor olsada galiba dönüyorum sana. Gel dersen hemen çağırmassan geçerken, yerle gök arasında bir yerde...

Benim bu derdim ne yağan yağmurda, ne yalancı son baharda, ne bomboş sokaklarda... Kırılmış her yanım kaybolmuş zaman saçlarında gözlerim sokaklarda sebebi isyan aşkım.

Kan ter içinde uykularımdan uyanıyorsam eğer her gece. Yalnızlık bir sevgili gibi boylu boyunca uzanıyorsa koynuna.............

Kalbini bir mektup gibi buruşturulup fırlatılmış. Kendini kimsesiz ve erken unutulmuş hissediyorsan. İçindeki Çocuğa Sarıl Sana İnsanı Anlatır.

Nerede esen her bir yelde izin gibi sen de bıraktığım yerde yoksun yine.Efkarı buldum da seni bulamıyorum dolup boşalıyor bardaklar ben niye doyamıyorum

Sende gül eylen böyle acıklı konuşma hayat ne ki sonuçta ANLIK BİR BULUŞMA.

Özlemem daha gitmeden eksik hissetmek, öpmeye doyamadan veda etmek. Kıyamazsın nasılda akıp biter zaman. Bitmesin Hiç Bitmesin

Disqus Comments