22 Eylül 2014 Pazartesi

EN HÜZÜNLÜ ELVEDA SÖZLERİ

elveda sözleri, en etkileyici elveda sözleri, en hüznlü elveda sözleri, elveda mesajları, kısa elveda sözleri, isyan dolu elveda sözleri, acıklı elveda sözleri, sevgiliyi etkileyici elveda sözleri, ağır elveda sözleri, duygulu elveda sözleri, duygusal elveda sözleri, aşk dolu elveda sözleri, nefret dolu elveda sözleri

EN HÜZÜNLÜ ELVEDA SÖZLERİ

ayrılık şarkıları çalıyor etrafımda sanki gördüğüm herşey ayrıldığımızın resmi nereye baksam kopmuş bir hayat nereye baksam ağlayan gözler nereye baksam elvedalar yalnızların dünyasında bir yalnızım.

Seni Bulmuşken Gidiyorum Şimdi Seni Sevmişken Kaçıyorum Şimdi Senin için Bırakıyorum bu Saçma Sapan hayatı Elveda SevgiLim Elveda Sana.

Bunca yılın ardından kırık bir kalple seni hala çok severek senden sonsuza kadar ayrılmayı seçiyorum. Elveda…

Uzun ömrümüz varken bu hayatta yaşamayı haram kıldın bana dualarım yinede hep yanında olsun bu son elveda.

Bir Düş Gibi Başladı Mutluluklar Yaşandı Şimdi terk ediyorum yalan dünyayı bana Yaşattığın yalan Mutlulukları Bırakıyorum Sana Elveda..

Gönül gamlar içinde olsa da bazen severken de söylenmeli elveda. Seni unutamayacağımı bilsem de artık senden vazgeçiyorum, hoşça kal biriciğim.

Şimdi gök yuzu karablık güneş yok sanki yüzümde ne bir sıcaklık nede kalbimde bir heycan var, artık günlerim karanlık hayatım kalbim gibi Soğuk Elveda Sözlerini Dinlemek istemiyorum Seni Seviyorum.

Severken Ayrıldı Ellerimiz Ağlayarak Küstü Gözlerimiz Hayata, Şimdi Nedensiz Çıkmazlardayız Sebepsiz Elvedalar Yaşıyoruz Hayatımızda..

Bulutlarda karmakarışık bugün baktım da gökyüzünde güneşi küstürmüşler belli damlalar buz kesmiş duygularımda karmakarışık sevdalar gibi üşüyorum üşüyorum sana ederken veda.

Acı Çeken Kalbime tek Sözün yeter öLüm Gibi Gidişime Elveda Dersen Giderim Gel Dersen herzaman peşindeyim.

Ben Seni Ağlayan kalbimle Sevmişken Sana Herzaman Ağlasada Yüreğim Gözlerim Gülmüşken Sen Acımadan Elveda Dedin Bana Ben bunu Hak etmedim Ama Sanada Elveda.

Ayrılık şarkıları çalıyor etrafımda sanki gördüğüm her şey ayrıldığımızın resmi nereye baksam kopmuş bir hayat nereye baksam ağlayan gözler nereye baksam elvedalar yalnızların dünyasında bir yalnızım.

Biraz Dertli biraz kederliyim Aslında Dert biraz değil bakma gururumdan diyorum bunları ben hep dertliyim hep kederliyim elveda dediğin günden beri hayata sinirliyim senin için nöbetteyim soğuk gecelerde.

Sonu gelmeyen Bir Gecenin içindeyim, Sabahlar doğmuyor Günlerime Yalnızlık bastırıyor yüreğime, acı çekiyorum sözlerini anımsayıp küsüyorum hayata Elvedaların geliyor Aklıma Tutamıyorum kendimi Haykırıyorum Dünyaya.

Zaman değil geçen ömürmüş anlamadık, tükendik bizde yıllar gibi yaralandık, bana bıraktığın yüzümdeki bu çizgiler alıp götürdüğün ömrümün baharları, suçumuz neydi bizim feryadım Tanrı’ya sana son sözüm gülüm elveda.

Uğruna ölecek kadar sevecek yüreğe sahibim ama seni tanımayacak kadarda gururlu bir karaktere sahibi ya sev beni insan gebi mertce yada elveda de çekerim giderim sessizce.

Düşlerime sarmıştım seni sen istesen de unutamazsın beni elveda.

Yüzüm Hayatın derdiyle çizilmiş her çizgide bir dert var her çizgide aslında sen varsın yanlış zamanların çizgilerini atmışsın yüzüme elveda dediğin zamanların dertleri bunlar.

Gittin de ne oldu hadi söyle… Yanımdaki özlemdin daha mı çok özlendin. Sensizlik koyar ama bensizlik sonun olacak. Benden sana elveda...

Sana Bir Şiir Olmak isterdim sana yeniden Başlangıç oLmak isterdim, ben aslında sana olan bütün güzellikler olmak isterdim aam bir elveda olmak istemezdim.

Seni bulmuşken gidiyorum şimdi seni sevmişken kaçıyorum şimdi senin için bırakıyorum bu saçma sapan hayatı elveda sevgilim elveda sana.

ölümü tattırmak istiyorsan bana Elveda Demen yeter Sensizlik Zaten öLüm Olacak Son Lafın Elveda Olucaksa Bakma Arkana De Ve Çek git!

Sana sözler yazdım sana anlattım hayatı sen hep başka dünyadaydın sadece elvedalara aldandın şimdi kendini de kanıtladın insafsız sana da elveda.

Gittiğinde Anılarım gelicek Aklına Ağlayacaksın Belki Pişman Olucaksın belki Olmayacaksın Ama Anılardan Kurtulamıcaksın Şimdi Saan Elveda Dönme Birdaha bana!

Bekleyiş bir özleyiş gönüldeki güzeli bir süsleyiş bin bir hisle sevmeli neden o çok sevene unut bekleme derler oysa seven ümitsiz olsa da bekler.
Disqus Comments