22 Eylül 2014 Pazartesi

MUSTAFA CECELİ ŞARKILARINDAN EN GÜZEL SÖZLER

en güzel sözler, şarkı sözleri, şarkılardan sözler, mustafa ceceli şarkılarından sözler, mustafa ceceli şarkılarından en güzel sözler, mustafa ceceli şarkıları sözleri, mustafa cecelinin en sevlen şarkılarından sözler

MUSTAFA CECELİ ŞARKILARINDAN EN GÜZEL SÖZLER

Uzakta çok uzakta güneyde, yazları sıcacık ve aşık, kışları soğuk ve sensiz bir şehir ve ben ÜŞÜYORUM.

Benim yüreğim yanar, ten oyalanır, can kanar  iki gözüm iki çeşme haberin yok içerime içerime kanar...

Dön dayanamıyorum artık, dön bu ne çok yalnızlık. Çık gel ne olursun apansız hadi dön hadi dön hadi dön yalansız....

Şu hercayi hayata bir kere geldik. Yedik içtik doyduk kalktık. hesabı birlikte öderdik. Sinsi hayat ızdırabı bana hiç uğramasın, dünya malı zenginin olsun Sen Benim Kadınım...

Çoğaldı git gide yokluğun dağ gibi, atılmış üzerime ağ gibi. Zaman ilaç değil yanmaya alıştıran hep sönsede yanan tek bir çıra gibi..

Unutamıyor insan hatta deniyor defalarca dahada boğuluyor sanki aşkın sonsuzluğunda....

Gönül bu kimi seveceğini bilce onca yanarmıydı, eğer aklı olaydı asırlarca kanarmıydı?

Ne güzeliz ne dokunulmaz, gülüşümüz bir hüznümüz bir yüzümdeki kıvrımlar sank ellerinin gölgesidir...

Ne telefona gidiyor elim, ne farkındayım günün günaşin, her yanım nazlı gülüşün gül yüzün. Görmez oldum senden başka hi bir şeyi iki gözüm...

Unutmadım unutamam kara sevdam merak etme, aşamaksa yaşadım akin canımın çoğu kaldı sende... Pişmanmıyım asla güzelleştim yasla, sevmedim mi? sevdim evet senden sonra ihtirasla.

İnansaydım yanarmıydım kalırmıydım savunmasız, çaresiz çocuk gibii. Tatmasaydım o zamanda yaşamış sayarmıydım kendimi adam gibi

Bekle sıcacık bir haziran sabahında. Bekle ısıtıp sol yanını tağında....

Bir anlık öfkayle karar verme ne olur,hatasız kul olmaz bir hata ettim kabul sana imkansız bir şeyi vadettim mi söyel benim Aşkım Sensin inan artık ne olur

Havalansa yine zil çalan eteklerin, gelip otursa gözlerime göz bebeklerin, öperken içsem ağzının çiçek balını, günahnı baynuma seni koynuma alsam,hem zehrim hem şehrim Limon Çiçeklerim Olsan...

Hiç bir şeye değişmem aşkla bakan gözlerini en son anımda bile söylemeliyim sevdiğimi.. Hiçbir şeye değişemem senle geçen günlerimi en son anımda bile tutmalıyım ellerini..

Şimdi tam hakkıyla bir yas tutma vakti. Zehir zemberek sözleri yutma vakti. İlla pişmanlıksa kederin dili susmazsa sığınıp uykulara umuda yatma vakti....

Seni hastalığımda sağılımda da yanımda görmeliyim. Güneşin doğduğunuda battığınıda senle izlemeliyim.

Kim bilir kaç ilk bahar yaz sonbahar kış aylar mevsimler derken, seneler sensiz geçti. Büyüdü ağaç oldu çoktan ektiğimiz fidanlar gölgesinde, kaç gün geceyi zor ettim. DÖN DAYANAMIYORUM ARTIK...

Ömür aşkın kulu aşıklar kölesi olmasa, insan bir anlık mutluluğu bir ömre sayarmıy dı?

Marifet her şeyi bilirken sevebilmek bilmezden gelerek...

Tenhada kuytuda ücrada tekinsiz bir mecrada dua etsem seni dileyen...

Börtüm böceğim bitki örtüm, olacak duam olsan, amin desem hamd etsem toprağına kök salsam senle, nihayet bulsa ömrüm.

Ne yol ne iz bilmiyorum sanki liseli toyum seviyorm galiba itiraf ediyorum. O kadar temiz ve sahi öpmeye bile kıyamıyorum...

Sevgilim kadere aldanmayıp, kağıt olup kalem olup mutlulukla bir son bulup en sonuma yazsam seni..

Ardına kadar açık gönülden sevene bu gönül, bize bir adım gelene biz koşarız bir ömür....

Yarabbi duy duyur sesimi anlamıyor kimsesizliğimi yarabi yetiş YARABBİ...

Ne olur dön geri sevindirme elleri, boz bu mühürlü kara büyüleri. Sensiz olmaz sensizlik anlatılmaz, hep EKSİK diyorum ya o bile az...

Bir nasihat gibi bu sancılı hasret miyadını doldurur biter bir gün. Karanlık aydınlığa kavuşur elbet siz o gün bayramı kutlamayı görün...

Neredeyse inanmazdım aşk tenlerin seçimiydi, geçici ateşiydi. Gelip vurdu tam hedeften bu saatten sonra olacak işmiydiiii...

Uzayıp giden yollara kitlenmiş gözlerim, tükenmiyor bir olmazı bekliyorum bulurmu bulur benide günün birinde bir mucize duayı duaya ekliyorummm...

Kalbim artık atsa atsa sana çarpar bundan sonra ben vazgeçmem ölüm olsa..

Özlemim gökyüzü kadar uçsuz bucaksız. Özlemim tuzdan çok topraktan teleaşsız. Ne önemi var unut gitsin kim haklı kimhaksız aman aman aman aman amaaannn.....

geliyor benide kör kuyulara çekiyorsun çözüm değil sadee kazanmak istiyorsun...

Biz gülleri severdik dikenleriyle, koklardık kanayana dek ellerimiz. Gül dikensiz olur mu ah etmezdik Bekle Bekle hiç pes edermiydik.

Hayat dediğin sanki kaç sene, ama aşklar ölümsüzdür. Senin aşkın benim aşkıma çok yakışacak bir ömür...

Söz veremem hayat bozar bizi belki bir gün ayrı yazar ama nerde olsa kokun gelir KALBE SIZAR...

Sevgilim saçlarını tarayıp gerdanını okşayıp, ninniler söyleyip dizlerimde uyutsam seni...

Kar çiçekleri gibisin temiz aşkı bulmuştum sende ben henüz. Son bir buse ver hatıra kalsın sen yokken gönlüm yanımda sansın...

Yaralandığımı görmüyormusun , düşmanız gibi davranıyorsun, bir yanlışım kaç doğrumu götürüyor gururun arkasına saklanıyorsun.

Omuzumda başın eksik yatağımda kokun, tenimde tenin eksik gelde bir dokun. Gecelerdden uykum eksik yüzde tebessüm, elimde elin eksik yaşlı hep gözüm.

Yağmur ağlıyor ikimiz için, hem ağlıyor hem siliyor maziyi. Kaderimdin hayal oldun şimdi, aşkımız bitti masallar gibi...

Önce kalbime sonra evime girdinya nasıl mutluyum şeker yapışmış sanki diline, bu en tatlı şey duyduğum...

Dünyanın bütün sabahları çekip gitti senle beraber, kalbimin sokakları çıkmaz oldu nolur yeter. Dünyanın bütün ışıkları söndü gitti senle beraber, aklımın saatleri durdu öyle GİTTİN GİDELİ

Bekle dönüşü vardır zor sürgünlerinde....  Bekle hatırla bizi dar günlerinde, telli turnalar gibi çifte kumrular gibi sarışıp bir sedir ağacı gölgesinde.

Senden öncesi var elbette, sonrasıda olur muhtemelen hayat bu bilinmez. Hadi gel bak içime uçurumdan daha derin, ölle bir izki bıraktığın kolay silinmez.

Ölüyor kalbin hergün ağır ağır, çok sevipte ayrılınca. Yanıyor için yanıyor cayır cayır hele ki aşıksan benim gibi hala...

Bugün resmini indirdim duvardan, duvar ağladı ben ağladım...

Elim elimdeyken en sihirli kilit hep mutluluğa açılır, essin dertler nerden eserse gülüşünle hepsi dağılır...










Disqus Comments