22 Eylül 2014 Pazartesi

RAFET EL ROMAN ŞARKILARINDAN EN GÜZEL SÖZLER

en güzel sözler, şarkı sözleri, şarkılardan sözler, rafet el roman şarkılarından sözler, rafet el roman şarkılarından en güzel sözler, rafet el roman şarkıları sözleri, rafet el romanın en sevlen şarkılarından sözler 

REFET EL ROMAN ŞARKILARINDAN EN GÜZEL SÖZLER


Ben yar kendimi bildim bileli bir sana aşık sana deli seninle açtım bu gözleri seninle kaparım ancak.

Neden başka kimse geçmez şu aklımdan uyandığımda varlığında yokluğunda aynı dünya aynı dert

Bende aynı duygularla geldim geçtim bu yollardan,aşkın her katı halini yaşadım gördüm inan.Şimdi zamanla geçer desem de avunmayacak yüreğim ne kadar lanet etse de kalbim dinlemeyeceksin.

Ne güz, ne güller ister bu kalp bir sende titrer yak hadi durma senin bu küller. Ne yazı, ne kışı bekler bu kalp bir seni özler,vur hadi durma senin bu izler.Bana sen lazımsın...

Bir deli kurşun misali zulmetti bana bu gönlün, yıkılmıştanda virane ettin bunun sebebi sendin.

Aşk şimşek gibi çakar gönlüne düşer,zehir gibi sızar kanına işler. Aşk hançer gibi batar cam gibi keser,izleri kalır derinlere iner.

Bitmeden başlayan o kavgalar saygısız bakışıp konuşmalar,bir yanda aşırı gururumuz sebep oldu.

Hatırında mı yok ah sende hiç bu ne kadar zor ah bu ne gidiş deliyim deliyim deli divane seni her gördüğümde..

Bu sadakat, asaleti bir anamda gördüm,bir de sende...

Teselli aramak zor gelir giden sevgili arkasından yürek paramparça bir halde bedenim darmadağın..

Yaram ne kanar ne kabuk bağlar, giden unutur kalan hep yanar. Kaçsam kaçamam her yerde kokun var.

Unutmalı artık bir anlamı yok.Sevmeyi bilmeyen birini anlamak ne zor...

Olmuyor birtanem olmuyor sensiz yaşanmıyor...

Söyle yar beni unuttun mu? Kopardin mi yüreginden sildin mi anilari gömdün mü birer birer.

Bugün anladim beni sevmedigini sadece tanidigin, sana yakin biriyim.Bugün anladim, beni sevmedigini, sadece varligina alistigin biriyim.

Olur ya, dönemezsem geri ebediyen seveceğim seni. Verirken son nefesimi haykıracağım ismini.

Mecburen mi böyle sona erecekti mecburen mi böyle bu aşk bitecekti seni seviyorum nefret ediyorum affetmem affetmem asla seni

Bir melek diliyorum tanrıdan muhtaçlara çaresiz, yuvasız aç susuz çocuklara.Bir melek diliyorum sevgiden yoksunlara,suçsuz olan esirlere, mahkumlara, insanlara....

Aşk önce sevilene sonra sevene düşermiş geriye hep keşkelerle kaldığımda anlarım. Sensz uyandığım kaçıncı günüm aynada gördüğüm yorgun yüzüm bana hiç tanıdık gelmiyor inan.

Bu dünyanın güzelliğini yürekten seninle sevdi bu can...

Ben istemedim aramız seninle böyle olsun,ben istemedim aşkımız seninle böyle bitsin. Anlayamadık birbirimizi katlanamadık birbirimize bilmedik kıymetimizi

Ne kadar oldu gideli bilmiyorum geçen zamanı, zamandan saymadım zaten sensiz geçen her anımı. Hevesim kırık yüreğim buruk, ne olacaktık bak ne olduk, canım istemiyor zoruma gidiyor böyle yaşamak bana ağır geliyor.

Hani korkumuz yoktu aşkımız son umuttu yalan mıydı isyanlar hiç mi doğruluk yoktu.Yola senle çıkmıştık herşeyi paylaşmıştık yasaklıydı savdamız oysa çok alışmıştık.

Senden sonra arasamda öncesini alıştım acı çekerek almaya nefesimi....

Aklımın ucuna soruyorum suçumu bende miydi arıza sen, beni hiç ama hiç mi sevemez sandın. Bırakıp da bu kalbimi Parçaladın.

Hayat acımasız soğuk ve zalim,haksız ve hain bazı insanlara.Talih zamanla döner dolaşır,seni de bulur, verirya alır.

Canım özüm iki gözüm,fırtına geliyor gemi batıyor.Bırak beni, kurtar kendini...

Kalbime acıyı sancıma ilacı verdi gitti şaka mı?

Güle güle sevgilim haftaya beklerim seninle aşk olmaz. Huyu suyu halleri bilinmez adeti nedir bu iş, ne bu naz

Giderken dökülen göz yaşlarım ne ilk, ne son sadece zamansız yaşandı her şey anladım, sana geç kaldı bu ömür darmaduman

O şimdi çok uzaklarda yok hayatımda ah hatıralarda, o şimdi çok uzaklarda rüyalarımda ah şarkılarımda

Anlamsız bir fırtına başlar hayatında savrulur durursun sen çok yorulsanda.Zor gelir yaşamak onsuz bu dünyada ağlarsın durmadan umutsuz yarınlara..

Burada aşkımız sona eriyor iyi kötü günler burada bitiyor.Seni ömür boyu unutmayacağım her zaman seni hatırlayacağım

Oysa herşey ne güzel başlamıştı seninle anlar var unutamam belki senelerce,beraber o ilk gecemiz sanki bir rüya gibiydi bitmesini istemedim bir ömür boyu.

Bir kalbin içinde ağlıyor aşk,ızım sızım sızlatıyor, ellerinden kaçılmıyor.Virane ettin bıraktın aşk!

Bildiğim yollar kapandı baktığım her yer karardı yersiz ansız çekti gittin,hain

Küçücük bir kalpten sana açılan dünyalar kadar büyük bir ışık ama ben seni çok, ben seni çok sevdim

Gün gelir acı günler seni seçer.Sevgiler nasıl başlar nasıl biter sarsılır kalır gönlün kedere düşer bir daha sevemem dersin herşey geçer.

Ben sensiz neylerim bu ömrü neyleyim kalbim aglar yanar hem mahçup hem kanar, gönül bu elbet yandigi yere kadar herseyin bedeli var ihanetin en agir.

Zamanlan alıştık herşeye bu büyük sevgimize bile herşey bu kadar basit yalan yalan yalan herşey yalan...

Git ne olur, nasil olsa unuturum acilar bana kalsin, dünya senin olsun. Git ne olur, nasil olsa alisirim,hüzünler bana kalsin, mutluluk senin olsun.

Aşk tatlı bir rüya ufak bir dünya gözlerde başlar kalplerde yaşar. Aşk şiir gibi güzel film gibi geçer bir rüzgar eser masal gibi biter.

Sensizliği kabul eden bir kalpte mutlu olamazsın bu katlanılmaz gururlarla sende başa Giden o olsun,terkedende artık zaman hakikatle yüzleşmekte.

Direniyorum acılarına yine dünya yalanmış aşkların da...İnadına yaşıyorum ama sorma kıyamet ortasında

Bırakıp bir kenara yaşanan her şeyi atıyorum kendimi gecelere bir başka sevgilide avunurum diye süründü bu gönül elden ele...

Sürme gözlüm selvi boylum gGüzel yüzlüm tatli huylum ah su gözler seni özler Hasretinle Yaniyorum.

mutlu bir aşk görmedim ben çok mu şey istedim senden ömrü eylem ziyan ettin,zalim

Beni affeder misin? Bakar misin yüzüme ,güvenir misin yeniden, sevisir miyiz eskisi gibi...

Kizginim canim, ama kendime laf anlatamadim su inatci gönlüme kirginim canim, ama kendime sana kapilip giden su zavalli kalbime.

Kimilerine göre lazım değil aşk kimilerine göre hain ama ben seni çok, ben seni çok çok sevdim

Savaş sonrası gibi kkalbimin içi, kan ve revan büyür gitgide inan yokluğun azap, yeryüzünde.

en ipek böceği sense hanımeli öğrendim uzaktan seni sevmeyi.Ben razıydım bu rüzgarla gitmeye dokunmasanda seni hissetmeye

Deli dolu hayat geldi gecti bu ask bu bahar oldu bitti deme bana nolur sevdicegim ah hasretinle Yaniyorum.

Derler ki unutmalı zamana bırakmalı nasıl olsa sarılır yaralar bir gün, ama benimki aşk değil sen gibi taş değil benimki kalbine sürgün

Bu gece senin elimden resmin düşürmedim saatlerdir ağladım deli deli, hani bir umut vardı bu şehir bize dardı dalınca ufuklara unuturduk zamanı...

Gözlerimden tane tane akan yaşlardan ziyade her yerimde ayrı sancı içimde yer yer kanar saklı.Gel de gör bak şu ömrümden neler çaldın neler kaldı sende sevda sevgi herşey,yalandı..

Gel yalan yok ki içimde sen tanımadın mı onca sene düşlerimden kalktım hepsana uyandım sadece.

Yana yakıla ağladım sana yana yakıla dön diye bana uğruna neler harcadım canım anlamadın ya.

Hangi yolda yürüyorsam hep sana gelmek istiyorum deli divaneyim aşk sefili oldum. Sensiz zaman sandığımdan daha zor daha zor acı geçti sana doyamadan bahar açtı esti...

Adımla seslendi nasıl ağırıma gitti nasıl üzgünüm, artık AŞKIM demiyordu sevmiyordu anladım. Adımla seslendi nasıl kalbime indi nasıl kırgınım günlerce yüzüme gülmüyordu demiyordu CANIMSIN..
Disqus Comments