23 Eylül 2014 Salı

İBRAHİM TATLISES ŞARKILARINDAN EN GÜZEL SÖZLER

ibrahim tatlıses şarkıları sözleri, ibrahim tatlıses şarkılarından sözler, ibrahim tatlıses şarkılarından en güzel sözler, şarkılardan sözler, şarkılardan en güzel sözler, güzel sözler, güzel şarkı sözleri, en güzel şarkı sözleri, şarkıların en güzel nakaratlarından sözler, ibrahim tatlıses şarkılarının en güzel nakaratlarından sözler

İBRAHİM TATLISES ŞAKILARINDAN EN GÜZEL SÖZLER

Hayatıma bir son vermek istersen, hancere gerek yok gözlerin var ya eğer ki kalbimden vurmak istersen, kurşuna gerek yok sözlerin var ya

Ayrılıktan yana kaç şarkı varsa hepsini bu akşam çal benim için, tüm zarar ziyanın hesabı bende birkaç sitem daha kal benim için..

Huzurum kalmadı fanı dunyada yapıstı canıma bır kara sevda.

Terketmek ne kadar kolay sen kolay olanı seçtin.Önce benden sonra senden sonrada aşkımızdan geçtin aşkımızdann

Seni gördüğüm zaman dilim neden tutulur ,seni gördüğüm zaman güller elimde kurur,seni gördüğüm zaman hayat sanki son bulur.Gözlerine bakınca dünyalar benim olur. Susma gönlüm sen söyle, haydi gönlüm sen söyle, aşkımı sevgiliye derdimi sevgiliye

Hasret kaldım gülüşüne o sıcacık öpüşüne seviyorum değişine hasret kaldım hasret kaldım sevgilim

Güneş doğmuyor sabah olmuyor uykularım haram oldu gücüm yetmiyor. Gece olunca hüzün vuruyor ay geceme senin gibi ışık saçmıyor.

Gülüm dünya yine güzel hayat yaşamaya değer ölmez sağ kalırsam eğer .Hesabım var!

Canim dediklerim canimi aldilar gönül sarayimi yikip gittiler, bu mutsuz yasantim onlardan kaldi beni bu günümden dünden ettiler,beni dogduguma pigman ettiler

Yıkılası demem sana yıkılmaki ölmeyesin, neler çeker insan neler bir düşki sende göresin

Buda gelir gecer buda gecer alismaliyiz dayanmaliyiz dayanmaliyiz..

Yar aşkıyla yana yana ayrı düştüm ellere ben, ama senden ayrı gezen yürek değil beden oldu

Bir kulunu çok sevdim o beni hiç sevmiyor kalbimi ona verdim artık geri vermiyor.

Bu hasretlik bizi çürutecek mi bir gün ağlatmayıp güldürecek mi? Yoksa kavuşmadan bizi yaradan su gurbet ellerde öldurecekmi

Söyleyin ne verdi dertlerden başka istemem gelmesin aşkımız bitsin. Onunla küstüm ben hayata aşka bırakın bırakın bırakın gitsin

Uzaktan görenler mesut sanıyor, bilmezler gözlerim hergün ağlıyor. İçimde dinmeyen yaram kanıyor,bir meçhule döndü benim hayatım...

Sevgilim canım dedikçe kendini gizler oldun, peşinden sürüklendim de çokmu değerli oldun? Bir aşk var birde aşık iç içe karma karışık senle hiç bir ilgisi yok ....

Yolun düşer meyhane üstüne içtikçe aklıma sevgilim gelir,silsem gözlerimi kurusun diye bahar seli gibi boşalır gelir.

Zanetme askin yavaslar bu sevda biterken baslar duysun bunu daglar taslaryok byle ölümsüz asklar

Bu kar boran, yaz'a döner acılar tükenir, biter.Sil gözünü ağlama, yeter sana gelen, bana gelsin...

Hayat kısa zaman geçer gülmeden bir kez olsun muradıma ermeden, ölecegim senden haber gelmeden sızlatma beni ne olur aglatma beni...

Nerde sevdiklerim hani sevenler aglatıyor benı acı gerçekler,btmiyor isyanlar bitmiyor suçlar,inliyor başımı vurdugum taşlar.İhtiyar olmadan agardı saçlar kar beyaz saçımı yalasım gelir...

Icimde hasretin seli deli eder beni deli cok özledim görmeyeli dönecegim bir gün geri

Ağlamak yakışmaz o güzel yüzüne yalandır inanma sevdiğin elin sözüne dünyada başkası yoktur gözümde nolur gözyaşını sil de gidelim.

Biraz yüz verdim diye havalara girme sen henüz aşık olmadım hoşlanıyorum senden..

Çağırsaydın gelmez miydim yar senin için ölmez miydim yar dünyayı ters etmez miydim yar

Allah cezanı verecek alem sana gülecek, bana bu ettiklerini dünya alem bilecek...

Hep yoksul perisan olabilirim acilar icinde kalabilirim surune surune olebilirim allahin yarattigi bir kulum iste...

Hayalin gözlerime hep ışık saçıyor sözlerin kulagımda dertli dertli çınlıyor,yüregim bu acılarla yıkılmadı yıkılmıyor

Bu gönül az mı,kahrını çekti? Bensiz aşkın neye yarar ki? Kaç kere kırdın, yerlere attın? Yaralı kalbim affedermi?

Allah yardımcın olsun derdine derman bulsun laf aramızda kalsın sen aşıksın arkadaş..

Aklıma gelmeyen başıma geldi sevdanın hançeri bağrımı deldi tanrım bu cezayı banamı verdi sevene gülerken başıma geldi.

Görüpte bilmeyen deli sanıyor bilmesler dermansız yaranm kanıyor ben mazımi, mazim beni arıyor ölmeden mezara gidesim gelir.

Seviyorum diye bir söz söyle duydun mu benden?Allah yalanı sevmez hoşlanıyorum senden.

Kerem gibi sevdim seni aslı gibi yaktın beni, meydanlarda pazar kurdun köle gibi sattın beni

İçin için ağlıyorsun günden güne eriyorsun eski sevginden eser yok benden bir şey gizliyorsun

Çok cileler cektim esi bulunmaz hep icime attim sesim duyulmaz bana aciyana kalbim dorulmaz allahin yarattigi bir kulum iste.

Yorgunum, dertliyim, yürek dayanmaz,mutsuzum desem de kimse inanmaz.Maziyi ararım, böyle yaşanmaz,çekilmez çiledir benim hayatım,

Ben de mutlu olmak istemez miydim? Şu yalancı dünyada.... Yüce adâlet böyle olur mu? Tanrı kulunu hiç unutur mu?

Aramam sormam bir daha yalvarsan bile Allah'a çıkmasa gecem sabah'a aramam,peşinden geldim kaç kere dünyamı yıktın bin kere kırıldım sana bir kere aramam...

Gönülden seviyorsun mutluluk istiyorsun ne diye gizliyorsun Sen Aşıksın Arkadaş

Kader ayirdi bizi elimizden ne gelir sabrin sonu selamettir basa gelen cekilir..

Kalbimde sevda gülümsün paylasamam tek benimsin herkez bunu böyle bilsin bu garip yolunda ölsün.

Işıklar altında sönmüş gibiyim,dostların içinde yalnız biriyim. Bilinmez yollara girmiş gibiyim,nerede bitecek benim hayatım…

Bana gerçekleri şöyle mutsuz musun benimle çekilirim aradan sevdalıysan birine.

Ben insan değil miyim? Ben kulun değil miyim? Tanrım dünyaya beni sen attın çile çektirdin derman arattın madem unutacaktın beni neden yarattın..

Beni benden alırsan,seni sana bırakmam.Yanı başımda olsan da,bBir adım bile atmam. Kadrimi kıymetimi,sana olan sevgimi,bilmedin, bileceğin yok. Yalancı dostlarından elalemin lafından geçmedin, gececeğin yok.

Geceyi yaşarım, doğmaz güneşim,zamansız küllendi yanan ateşim. Yarına çıkar mı bilmem gidişim,mevsimsiz sarardı benim hayatım,zamansız sarardı benim hayatım...

Bir kere insanın şansı gülecek sevgili dediğin kıymet bilecek, bu dünya o yokken elbet dönecek bırakın bırakın bırakın gitsin.

Ben böyle degildim yasarken oldum bu kötü kaderi sonradan buldum aldana aldana ömrümden oldum beni dogduguma pisman ettiler

Döndüm kıbleye doğru açtım ellerimi yalvardım Allahıma duysun diye beni. Damla damla gözyaşım dökülürken gözümden çektiğim acıları yaşıyorum yeniden

Boyle kalmaz zamanla düzelir elbet buda geçer arkadaş buna üzülme,yarin baska bir gündür yarini bekle buda geçer arkadaş sakin üzülme.

Bende emanetin her neyin varsa al da mabed'imi yık benim için böyle paramparça yaşamaktansa kalbime bir kurşun sık benim için...

Ağlama hiç yavrum üzme sen kendini dünya hain dünya ben ne deyim, sızlama sen canım üzme hiç kendini dünya hain dünya ben ne deyim.

Sen gidince öksüz kaldım başımı belaya saldım olur olmaz kapı çaldım Aşk aradım meşk aradım ama bulamadım...

Ellerini çekip benden yarim bugün gider oldu hem sever hem sevilirdik bu ayrılık neden oldu.

Elim kolum bağlanmış çaresizim Allahım bu canımı sen verdin benden almak istiyor

Sevilmek çok ona sevipte görsün kapansın kapılar geriye dönsün, onunda gün gelip umudu sönsün bırakın bırakın bırakın gitsin,

Haykirsam dünyaya ettiklerini yine anlatamam cektiklerimi, tanrim zalim yapmis sevdiklerini beni bu günümden dünden ettiler..

Gülüm seni koparmışlar hoyrat ele fırlatmışlar adına türkü yakmışlar. Hesabım var

Dünya bir yana, sen bir yana, çok sevdiğim sevdiceğim yavrum bir yana. Hasret bir yana Dağlar bir yana akar gider gözlerimden yaşlar bir yana

Usul usul sokulmana için için ağlamana canım deyip sarılmana hasret kaldım hasret kaldım sevgilim

Haydi söyle onu nasıl sevdiğimi, haydi söyle rüyalarda gördüğümü, haydi söyle uykusuz gecelerimi haydi söyle

Her sevgide bin ah ettim gençliğime eyvah ettim, bilmem ki ne günah ettim bilemem bilemem gülemem ben yalan dünyada

Pişmanlık duyup da bir gün anarsan 'nerdeyim, nasılım' diye sorarsan bir ayrılık şarkısı seç, sessizce çal benim için yüreğin ellerimde öylece kal benim için. Aynanın karşısına geç yüzüne bak benim için eğer ki ağlıyorsan bu yaşlar bizim için...

Taş olsam erirdim avuçlarında, dağ olsam çökerdim bakışlarında sevgilim suçluysam bu aşk yolunda,zindana gerek yok hasretin var ya



Disqus Comments