24 Eylül 2014 Çarşamba

GÜLŞEN ŞARKILARINDAN EN GÜZEL SÖZLER

gülşen şarkıları sözleri, gülşen şarkılarından sözler, gülşen şarkılarından en güzel sözler, şarkılardan sözler, şarkılardan en güzel sözler, güzel sözler, güzel şarkı sözleri, en güzel şarkı sözleri, şarkıların en güzel nakaratlarından sözler, gülşen şarkılarının en güzel nakaratlarından sözler 

GÜLŞEN ŞARKILARINDAN EN GÜZEL SÖZLER

Ben ne mi yaptım Allah'ım? Aşkın içine düştüm kaldım Hoca Nasrettin gibi gönüllere maya çaldım...

Hiçbir tesir altında kalmadan ardından koştum gocunmadan ahtım var tenler kavuşmadan Ölmem, ölmem

Severse soldan silerse sağdan inersin hoppa dönerse gözüm, daha bunlar ne ki göreceklerinin yanında anca kalır ön sözüm

Farkımda yoktu diğerlerinden ama bir sakat belalı hummalı mı geldim, uygun adım gidemem dedim ilk gün ben bu yüzden mi bir farklı geldim

Anlatmak ne zor bu hali yaptığına deyse bari ağlayamıyorsun uçurumların ucunda mucizeler başucunda anlayamıyorsun

Zaten aşk ne zaman doğru zaman kollar, hiç bi zaman dağ gibi duranı istemez ah sever kalp kardan adam. O erir üstüme erisin ben çoktan sırılsıklam olmuşum, ölmüşüm, bitmişim budur aşkta en cazip olan

Yak söndür sormam maksadın ne? sağ olsun canım durmam üzerinde. Yak söndür sormam, maksadın ne? son bulsun hayat bela gözlerinde

Olmayacak birşeydi zaten sen ayrı ben senden ayrı kimsenin suçu yok tanrı bile kabul etmedi duaları.Hiç yaşanmamış süsüversen silip detayları öğrenecek elbet yürek düşüp yeniden ayaklanmayı

Gözü karalım teni beyazım yaban ellerde gülleri derme belki ölürüm belki kalırım yerime kimseleri sevme.

Hisset beni teninde dayan yüreğim sensizliğe haykırırım sana, aşkına kana kana İsyanım sana, yanlızlığa

Kavuşmak yüzdesi düşük varsayım evet hep var olasılık nedir sanki kar payım. Anlamam küsürattan düşelim mi bunu da aşktan bak yine şaşırdım düz hesap yapalım

Zaman öyle akip gitmis bir bakmisim sabah olmus farketmedim düsünmekten yanlisligi aramaktan. Nasil düzelir bu iliski sana olan askim tükenmisken beni mahvetti bu celiski ayrilmam lazim senden.

Gittiğin uzun uzun yollar seni geri getirmesini de bilsin o zaman. Halim, tavrım, vaziyetim ortada yerdeyim, düştüm, kaldır o zaman

İçine ata ata ne hale düştün tuta tuta çatlayacaksın be adam! Çekinme, hadi hadi söyle de kurtul bundan kura kura kurudun, be adam!

Hiç sansim yok düstüm eline korkma zir deli olsamda zararim kendime bak bu dünya cennet kimine göre bana askindan öte köy yok gitmem bi yere

Her halinle her halimin gözünden düştün zaten hiç benim olmadın hatta ödünçtün benle seviştin onun yanında uyandın gerçekler farklıydı sen hep ona inandın ben çoktan uyandım aşkım sana günaydın.

Mutlu musun mutsuzum diye, senden sonra öldüm bittim diye, ne farkeder aşk cinayet sever zaafım bu yüzden belki de katilime

Ezberledim yokluğunu sensiz gecelerde alıştım diyemem canım sensiz yarım kaldım. Unutursun diye beni gittiğin yerde, ben o gün bugündür uyuyamadım..

Belki de zamansız açtım içimi yüreğim şeffaftı aklımsa deli,ben geldim sen kaçtın hep bana inat bir vardın bir yoktun hep masal gibi...

Senden sonra benzerine rastlamadım kabul, senden sonra kendime de rastlamadım kabul kayboldum kocaman bi sıfır var elimde, kabul etmiyorum itirazım var.

Ne kara kaşına ne kara gözüne ben tek bir sözüne tutulup kaldım değmedi bir kere ellerin yüzüme gel gör ki bin yıldır sanki vardın..

Günler sensiz delip geçiyor farkında mısın yar, ömür de bitiyor.Çok aşkı gezdim, ben imkansızı seçtim gel gör ki senden vazgeçemedim. Alnının yazısı ömrünün yarısı,başının belası olmaya geldim

Düşmedi gözümden aşk kırmadı hayat bi türlü inadımı hangi cesaretle bilmem sayıklıyorum bugünlerde adını...

Bir gün geçer en tutkulu aşklar matem bırakır yerini tebessüme seni de öyle unutmamak için uyumadım ben bir gece bile....

İster ah et ister kin duy kendine göre haklisin, adimi kötü an sonumu elinle yaz sen de bir gün anlarsin dilerim anlarsin umarim ayrilik sana cok koymaz

Ayrılığın düğünü bu gece hem gidiyor hem ağlıyorum ah yinede toz kondurmam sana olanları kadere bağlıyorum...

Gizleme benden, çekinme söyle yollarıma çık, yürekli ol.Saklanma benden, derdini söyle sen karşıma çık, yürekli ol.

Senden hiç birşey olmaz bana, hamurunda ne iyilik ne kötülük yok, benden hiç birşey olmaz sana,içimde sana karsı hiç istek yok.

Can gidiyor ellerimin arasından uçup, yar gidiyor yılların hatırıdamı yok, terkediyor ben kime yanayım, aklım yetmiyor AZ GELİYOR

Dünümü,bugünümü geleceğimi çaldın. Bak yinede kızamnıyorumm canın sağolsun...

Bilemiyorum becerebilecek miyim seni üzmeden bu isi sen de az cok farketmissindir bendeki degisikligi, seni seviyormusum gibi rol yapmak bana yakismaz. Dilerim anlarsin umarim ayrilik sana cok koymaz.

Sen hep tedbirler aldın ben gözü kararydım sen kadere razı dünden ben ezber bozandım. Çok geç olmakla birlikte sevdiğime pişmanım sen boyun eğdiğinle kal ben isyandayım

Kapılar açılır gül bahçesine tutamam acıtır dikenleri kanayan yaramın izleri geçmedi sevemem başka birini.

Hükmen mağlup başladı bizde aşk yıktı kalın duvarları çok mahçup oldum gururuma kendim çağırdım belaları

Doymuş karnım allı pullu sözlere hiçbir güç aşkımı almaya yetmiyor dolusuna boşuna koydum olmadı aşk çalıştığın yerlerden sormuyor.

Bir bilsem sen de kızıyor musun yoksa gezindin im aklpten kalbe sorgularım seni yanıltmasın sana iltimas bitmez bende

Sen bana aklı ver Allah'ım bende esamesi yok doğru olabilir mi gördüklerim bi malumatım yok geliyorum demedin sen de her kaza gibi ani hasar büyük kalbim gidiyor elden aşığım yani

Kim kim ki diyorsa aşk azap hali doğruyu söyler ama kim afdiliyorsa affetmeyenler kendine eder

Doğal olarak düşünürüm bi çıkarın mı vardı benden asıl olarak inandığın tuzak kurdun içinden. Tuttun mu yasımı? korudun mu? ya da benden hasını buldun mu? Zarardasın niye bu satış aşk kaça kalbine sordun mu sen? Birinci Allahtan korktun mu sen?

Güzel miydin nasıldın, hep hayal meyal tek bildiğim, senden sonrası boşluk. Biz de sevdik zamanında sevmesine misal bir kez oluyormuş böylesi sarhoşluk.

Ya tutarsa ya tutarsa ya tutarda aşk el verirse, ya tutarsa ya tutarsa ya tutarda biri denk gelirse...



Disqus Comments