24 Eylül 2014 Çarşamba

SONER SARIKABADAYI ŞARKILARINDAN EN GÜZEL SÖZLER

soner sarıkabadayı şarkıları sözleri, soner sarıkabadayı şarkılarından sözler, soner sarıkabadayı şarkılarından en güzel sözler, şarkılardan sözler, şarkılardan en güzel sözler, güzel sözler, güzel şarkı sözleri,en güzel şarkı sözleri, şarkıların en güzel nakaratlarından sözler, soner sarıkabadayı şarkılarının en güzel nakaratlarından sözler, soner sarıkabadayı şarkılarından kısa sözler,soner sarıkabadayı şarkılarından kısa güzel sözler

SONER SARIKABADAYI ŞARKILARINDAN EN GÜZEL SÖZLER

Seveni arıyorum gören söylesin gidene yanıyorum gelen gitmesin aşkı tanıyorum uzak durmasın ele kanıyorum tuzak kurmasın.

Gidiyorum hayatından sana bir daha ne günaydın derim ne sevgilim kimse bundan daha fazla özlenemez eni son gördüğüm tarih ne sevgilim.

Gerçeği göreceksin eminim biraz sağlıklı düşünebilirsen bakarsan eğriye doğruya belki yol alırsın o da alabilirsen o zaman aklında belirgin boşluklar ve can alıcı sorular olursa çekinme sor tabi hesabı geride bir muhatap bulabilirsen.

Yormadan sormadan seveceğim seni sadem gönlüme sarmadan ya buna var mı müsaaden,hiç durmadan yorulmadan seni bekleyeceğim zaten evime düşen bir kaç saç telin olmadan ya buna var mı müsaaden

Kendisi yazdı kendisi bozdu kirli değil ya pastı ya tozdu seni sevdiğim o zamanlardaki gönlüm yok artık yok.

Adını yazmışım daha da yazabilirim doldurabilirim yaprak yaprak...Görebileceğim bir yerde dur! Neredeysen orası bana kutsal toprak.

Kafasına göre ara sıra gülüyor yüzüme ne diyeyim topu topu kaç kere çiziyor gönlüme sen gibisini kaderim

Bakarak kırdıysa gözlerim düşünerek incittiyse beynim kaparım gözlerimi bakmam....

Bakıyorum uzaklara gözler var irili ufaklı ışıklı net hatırlamıyorum da sözler var gizli saklı yasaklı, çok güzel başladık ama sonumuz sıradandı bana göre ömürlere bedel, sana göre yara bandı.

Vicdansız ara sıra bile beni aramadın sesimi duyunca demek çıkaramadın. Bu hareketin üzerine adının önüne zalim gelmezmi?

Ne denizi be suyu bir damla olamadım e tabi rızamı aceleden alamadın yürü git işine be kardeşim İNSAN SEVMEZMİ?

Bölük pörçük hayallerim duruyor önümde sevdiğim kadar sevilmedim,buram buram kokun hala yatağımın üzerinde o da kalmaz gider üç beş güne

Kim bakar ardına sen mi ben mi,adın ne senin gül mü, diken mi yana yana ben yandım benim adım korken senin adın buz mu söyle erimez mi?

gözyaşım desen bitti bitti peşinden koştum gitti gitti tutmuyorum evet ağlıyorum senden daha fazla...

Senin dışında hiçbir şeye aklım ermiyor farkım yok inan bir seni duyabilen sağırdan sen yokken bahar bile buralara gelmiyor o da alıyor zaten alabileceği en ağırdan

Aramadığım yer kalmıyor seni sabahtan yatana kadar sanırım hep seni sevecek kalbim son kez atana kadar.

Pişman değilim düşman değilim kaderime ben taştan değilim sil baştan değilim giderim ben.

Bu duyguyu tarif edemiyorum yok işe yarar bir tek yorum gözüm kapalı bile seni görebiliyorum gülümse çekiyorum.

bu saatten sonra gönül dakka durmaz onca vaatten sonra yalancı yalancı sana kimse inanmaz.

Çok yogun hasret, cok yakin..çok sade ayrilik, cok yalin...Yalan olmaz, cok uzuldum. Tasiyorum hala seni bir aksam da olur yada gunes dogarken, sen sec..

Sen beni üzüp çekip gidenlere ne çok benziyorsun burdan gönül bu ne yapsın usandı duvarlardan kaleden surdan.

İyi ki varsın iyi ki sevmişim seni hem aldığım hem çaldığım helal helal sana...

Herkes aradığı taradığı sevgiliyi sabredince kesin buluyor. Boşver haklıyı suçluyu kaderine şükredince asil duruyor Annem kızıyor

Tenin ten yuzu gormesin ben haric kimseler degmesin. Saclarin hic acilmasin benden haric kimseler gormesin...

Ilık olsun yeni sevdam yanardı ya eskiden, artik istemem. Soğuk olsun teni benden üşürdü ya eskiden, artık istemem....

Gonlunun en derin yeri bende askinin en saf kosesi himayemde serabindan bikmam ama aslin gerek bana...

Sen gelsen de olur ben gelsem de olur, sen sec...Çozum ayrilik degilmis! Ayrildim biliyorum iki gozum doldu tasti bak hala seviyorum...

Bu aralar bu geceler niye uzuyor anılarım durup durup ne diye azıyor yakışanı yakışmayanı kim biliyor gönlümün he dediğine annem kiziyor

Önce yaptıklarının hesabını beynine ver vicdan ilk önce temiz düşünceler bekler sen koyma kafana sevmemeyi, kazanamazsın hep karşıdan bekledikçe aşkını gizledikçe yalnızlık hep seninle

Sevdan bende goklerde bulamazsin arama yerlerde. Benden sonra ellerle olamazsin deneme bos yere!

Düşemem bu hale yeniden önüme bakamam günlerce aylarca gücüm yok artık oynayamam kimselere dert mi adın acı mı tadın bilene

Sarsildikca sevgim sevgini azaltmaz dalgalar çarpsa kayaliklarima...Ters duz olsak, sen o yana ben bu yana donmem o cumlemden silmem gecmisimden..

Sana doğru, bana yanlış sana eğri, bana düzgün.Ama hasret sana da aynı bana da aynı! gün doğmazsa, sana da doğmaz mutluluksa, yüzüne bakmaz! Aşk gelir de, kapını çalmaz son gelir de, haberin olmaz...

Beni sevemedin ya, şu belimi bir saramadın ya, o zaman en hayırlısı olsun hakkımızda. Git hadi burada durma ama lütfen kapıyı vurma iki medeni insanız biz bu kadar olsun farkımız da.

Ben öyle bir yanmisim yazik bana, bir basima kalmisim yok yetmez ama. Kendimden biriktirdim, ektim, razi oldugumdan fazla çektim, senin icin hani birdim tektim ayip sana.

Dün de razıydım buna ve bugün yine razıyım seni kaybedip bulup duran bir ruhun itirazıyım....

Koyalım işte gel her bir şeyi yoluna uyumayalım kimselere sarıla sarıla sen hepsini gel demedim ki bir yolu yarıla seni affedebilirim darıla darıla.

Yok istemem diyen gönlüm çöle bile razı şimdi yanlış yola giden bendim lütfen dön gel

Ben yazdım kadere hüznü perişanı sonu gelmez yinede bitemez ümitler ama yoksa bahçemin eski şanı sebebi koparılan çiçekler

Ne zaman aynayı sevmezsen sana birde gel benden bak eğer ateşin yetmiyorsa buyur gel bizi birde burdan yak.

Ben sade bir ayrılığa bile razıydım gittin habersiz durum şu ki ikimiz de dargınız bu ne lahana bu ne perhiz

Yaktığın sönmedi hala kimseyi sevemiyorum beni sana kattığın belli değil mi sebebi bilemiyorum aklımda bir tek sen varsın ben senden istediğimi kimseye diyemiyorum.

Bir kere bile arama tuz olur o yarana canına ciğerine hükmedebiliyor bir yolu var ama sormadan etmeden o seni nasıl zararına verebiliyor.

Tuzlu suyu denize değil gözüme sor bir ağladı mı hesabı olmaz insanoğlu sever günahı bozuldu mu izahı olmaz .
Disqus Comments