17 Eylül 2014 Çarşamba

DUYGU DOLU SEVGİ SÖZLERİ

duygusal mesajlar, duygusal sözler,duygu dolu sevgi sözleri, aşık edici duygusal sözler, fece duygusal sözler, facebook için duygusal sözler, sevgiliyi etkileyici duygusal sözler, en duygulu sözler, duygulu sözler, duygulu mesajlar, sevgiliyi duygulandıran sözler, duygu dolu sözler, göz yaşartan duygusal sözler

DUYGU DOLU SEVGİ SÖZLERİ

KaIbim Seni Unutacak Kadar Adı İse EIIerim Onu ParçaIayacak KadaI AsıIdır.

Bir yağmur damlası SENİ SEVİYORUM anlamını taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğmi sorsaydın inanki bitanem hergün yağmur yağardı!!!Madem yaşamak güzel ben niçin aglıyorum seni sevmek suç ise cezamı çekiyorum.

Hata bende sevgili aşk diye kapısını çaldığım kalbinin, genel ev çıkacağını nerden bilebilirdim..

Başını Göğsüme YasIadığında Tek Bir Düşmanım Vardır Geçip Giden Zaman.

Dusunki ben yagmur damlasiyim yere dustummu dagilirim dusunki ben bir kar tanesiyim gunesi gordummu eririm dusunki sen benimsin gittinmi olurum.

Bazen ne onunla yapabilirsiniz, ne de onsuz. Ne "terkedebilirsiniz", ne de yeniden sevebilirsiniz. Sürünüp gidersiniz..

Seni Benim Kadar SevenIer, Sana Benim Kadar Hasret KaIsın.

Sensizliği dinlemek sessizliği dinlemekten zor ama en zoru sensizliğin sessizliğini dinlemek …

Sevdiğini mertçe seven kişi, pervane gibi közler ateşi. Sevip de yanmaktan korkanın, masal anlatmaktır bütün işi..

Sen EIimden Tutunca, Deniz Başardı İçimi. Sen EIimden Tutunca, Yüreğim YeşiI YosunIara TakıIıp GünIerce Dip AkıntıIarının Peşisıra Gitmk İsterdim.

Adına şarkılar yazmadım diye resmini yollara çizmedim diye sanmaki sevgilim seni sevmedim.

Hayatımda kimse yok; ama sorun değil. Çünkü sen aşkı basitleştirenlerden birisin, bense yalnızlığın hakkını verenlerden..

Yanağına Konan Kar Tanesi Eriyip DudakIarına İndiğinde O Bir DamIa SerinIiği BiriyIe PayIaşmak İstediğinde Yönünü Rüzgara Dön Yeter. Çünkü Ben O Rüzgardayım..

Gülmek için mutlu olmayı bekleme,belkide mutluluk gülüşünde saklıdır.sakın ağlama gelki bir yerlerde senin bir tek gülüşün için yaşayan biri vardır.

Ben; beni unutanları hiç unutmadım. Usulca katlayıp bir elbise gibi yüreğimin çekmecesine sakladım..

Ben Seni Dün Sevmedim, Çünkü Dün Bitti. Ben Seni Bugün Sevmedim Çünkü Bugün Bitecek. Ben Seni Yarın Sevdim Çünkü YarınIar Hiç Bitmeyecek.

Seni Özlemek Acı Çekmekse O Acıyı Severek Çekiyorum, Seni Sevmek Günahsa Hiç Çekinmeden Günaha Giriyorum, Sana tutkun Olmak Ölmekse Al Sana Canımı Veriyorum.

Korkma bana aşık olmaktan ya da bir gün çekip gitmekten. Çünkü kalbimdeki hiç bir cesedi sahipsiz bırakmadım ben!

RüyaIarını GüI YaprakIaiıyIa Yatağını PapatyaIarIa SüsIedim, Üzerini SevgiyIe Örtüp Tüm KabusIarı AIdım Ki En GüzeI RüyaIarı Sen Göresin..

Hasretim senelere dönse de ne aşkına bedduam ne de sana kinim var, binbir dert çektirsen de seni mahşere kadar sevmeye yeminim var….

Ben sensizdim! Akşamın yaklaştığı saatlerde. Kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı..

Disqus Comments