17 Eylül 2014 Çarşamba

AŞIK EDİCİ DUYGUSAL SÖZLER

duygu dolu sevgi sözleri, aşık edici duygusal sözler, duygusal sözler, duygusal mesajlar, fece duygusal sözler, facebook için duygusal sözler, sevgiliyi etkileyici duygusal sözler, en duygulu sözler, duygulu sözler, duygulu mesajlar, sevgiliyi duygulandıran sözler, duygu dolu sözler, göz yaşartan duygusal sözler

AŞIK EDİCİ DUYGU SÖZLERİ

Ateşten Bir Kalbim, Buzdan Bir Ülkem, Tuzdan Bir Evim, Şekerden Bir Sevgilim Vardı. Sonra Ne Mi Oldu..? Sadece Yağmur Yağdı.

Aşkımı BiImez Kimse Senden Başka Senide Kimse BiImez Benden Başka.. Bu Aşk Hayatımda Seni Tanıdım Hayat BaşIadı Yanında SeninIe Son BuIur Ancak Bu Rüya.

Madem yaşamak güzel ben niçin aglıyorum seni sevmek suç ise cezamı çekiyorum.

Ya tek benim olursun, ya da silinir gidersin bu yürekten. Orta yolu yok bunun! Ha var, ha yok değil; Ya var olursun ya da yok!

GüIIer GüzeIdir Dikeni OImasa, Kokusu Yeter Her Aşığa, Sen Benim Biricik GüIümsün Dikenin Batsada KokIuyacağım Son GüIsün!!!

Sen cölde acmis bir cicek olsaydin, seni kaybetmemek icin ölene dek aglardim…

Her katil cinayet mahaline mutlaka geri döner” derlerdi de inanmazdım. Ölüp ölmediğini merak ettiğin kız, tüm sessizliğe ve zamana inat, nefes alıyor!

Ben SeninIe Siyah Beyaz Bir Aşk Hikayesi İIe BaşIadım Hayata Şimdi Rengarenk Bir AşkIa Devam Ediyorum SeninIe Hayata.

Cama vuran her damlada bir tek sen varsın ne diyorum biliyormusun her gün yağmur yağsın.

Kederli bir yalnızlık doluyor içerime ölümünü düşünen bir insanın yalnızlığı sevgisiz ve nefretsiz..

AğIamak Aşkın KuraIıysa GüImek Bana Yakışmaz Sana Kör Kütük Aşık OImuşken GözIerimde Ne Yas Diner AIbimde Ne SözIer Biter Birtanem

Mehtaplar kadar serin,denizler kadar derin,senin en güzel yerin, bana bakan gözlerin.

Eğer bir gün hayatım sana gerekecek olursa gel ve al onu. Sen, yüreğimi anlamayan hüzünlü şövalye yaramı nerden bileceksin?

GüIIer Hep EIIerinde Açsın,ama DikenIeri Batmasın.sevda Hep Seni BuIsun,ama Seni YaraIamasın.mutIuIuk Hep Yüreğine DoIsun,ama Beni Unutturmasın.

Son kibrit çöpüm gibi sakladım seni rüzgarsızdı hava tiryakiydim üstelik yakmadım seni ben yağmur yüklü bir bulutum kime çarpsam ağlarım.

Ne kötüdür insanın aklıyla yüreği arasında çaresiz kalması. Ne kötüdür ona an kadar yakın, bir asır kadar uzak olması..

Dünyada İki Kör Tanıdım Biri Beni Görmeyen Şen, Biri De Senden Ba$kaşını Görmeyen Ben.

Denizde kalem kumdan kağıtlar yapdım: her yere seni seviyorum yazdım: ama sen aptaldın inandın: ben seni sevmedim, sana taptım

Benim temiz kalbim sana yetmedi.. Git, sevgili! Gitte senin gibi paslanmış kalplerde yaşa sevgini..

Eğer ÇöIde Bir Çiçek OIsan Seni Kaybetmemek İçin GözyaşIarımIa SuIardım Eğer Gözümdeki Bir DamIayaş OIsaydın Seni Kaybetmemek İçin Hiç AğIamazdım..

Ne zaman sağır ressam krisatl bir zemin üzerine düşen yağmur damlasının sesini çizerse seni o zaman unutacağım…

Neyim olursan ol da hayal kırıklığım olma. Orası çok kalabalık. Tanıyamam seni..

Bir Gün Cehennemde KarşıIaşabiIiriz. Sen KaIp Hırsızı OIduğun İçin, Bense Tanrıyı Bırakıp Sana Taptığım İçin…

Bu Nasıl Bir Duygu bilemiyorum;Kimseye Ayrıldık Diyemiyorum,Adını Kim Sorsa Eziliyorum,Ayrılıp Gittiği O Günden Beri….

Ben senin gibi "treni kaçıran yolcu" edasında değil, "ölen yakınımı uğurlar" gibi yaşarım ayrılıkları..

Üstüne seviyorum Yazdığım Bir Kağıttan, SandaI Yapıyor, Dereye Bırakıyorum. İster Yüzsün, İster Batsın, İster Bir ÇaIıya TakıIsın O Kağıt SandaI, Hep Derenin Bir Yerinde OIucak BiIiyorum..

Saçının bir teline dünyalar feda olsun, kalbin hep benimle dolu olsun.

Sizin bu ayrılık dediğiniz şeyin Türkçe meali neydi? Hayır siz ağlıyorsunuz da, ben neden ölüyorum!
Disqus Comments